01 de setembre 2010

Adéu

Fa dos anys i quatre mesos que m'hi he estat. Si no sempre, sí la majoria de dies. Avui, però, s'ha acabat, o gairebé. Ha arribat el moment de fer un canvi i deixar la oficina, el campus, l'entorn que he trepitjat durant tot aquest temps, desar les memòries bones —moltes— i dolentes —algunes—, i acostumar-me a una nova vida. Però suposo que la sensació estranya, de final d'una altra etapa, m'acompanyarà encara un parell de dies.

Ah, no us penseu que és res revolucionari. Des d'avui, més o menys, deixo la universitat, NTNU, on he estat des que vaig arribar a Taiwan i passaré tot el meu temps a l'ASIAA. Amb canvis de projecte també, però suposo que per tenir una millor vida laboral.

Avui, doncs, he acabat de netejar l'ordinador que la va dinyar farà un parell de setmanes, perquè una mica de paranoia no està mai malament, i m'he acomiadat dels veïns de passadís i de l'estudiant amb qui he compartit el meu despatx aquests darrers mesos (que també ha canviat d'oficina). Un moment entranyable, també.

Demà, faré la darrera neteja, tornaré les coses que em vaig emportar del despatx on vaig estar abans (una cadira, el router , el hub, i material d'oficina), i potser encara podré acomiadar-me en condicions d'algunes persones més. A partir d'allà, adéu siau i fins la propera.

Bé, de fet, espero continuar veient a alguns d'ells durant una bona temporada. Amb d'altres, bé, ja no cal provar-ho més.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

bon vent i barca nova!
els comiats sempre són tristos, però, a veure que tal full-time a l'ASIAA!

agarsan69 ha dit...

ostres, no en sabia res, d'aquest canvi d'aires!
espero q sigui per bé i q acabis d fer neteja!
fins aviat

fEl! ha dit...

T'ho vas endur amb capsa de cartró, amb la tassa de cafè...? Has hagut de tornar la placa i la pistola?