26 de gener 2010

Volta al món

Una de les conseqüències del meu viatge a San Francisco, acostant-m'hi aquest cop des de l'Oest, és que ara sí que puc dir que he fet la volta al món o, com a mínim, que he creuat tots els meridians. No en un mateix viatge, però sí fent la suma de les meves excursions arreu del món.

I vaig tenir més primers cops en aquest viatge. Primera vegada a Corea, en un aeroport, és clar, o al Japó, de la mateixa manera. Em va semblar divertit pensar que la meva arribada al tòpicament anomenat país del Sol naixent fos precisament just abans d'una posta de Sol molt maca en un cel completament seré.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

si és que només un astrònom es pot fixar amb aquestes coses... :D

Unknown ha dit...

I què me'n dius, dels geògrafs?

Jordi ha dit...

Els geògrafs sempre es miren els peus, que si estrats i falles, a no ser que siguin geògrafs de la lluna o Mart o algun planeta exterior. :D

M'estic llegint el Somniun de Kepler... quina flipada!