02 de setembre 2009

Eleccions

Una de les coses bones d'estar en un país tan allunyat del meu és que tot sovint acabes fent petites coses que no hauries imaginat que mai faries. Per exemple, diumenge passat vaig quedar amb altres tres japonesos per anar a un bar prop del Taipei 101 per veure la F1 —com els qui em coneixen saben, no en sóc gaire fan, però era una excusa perfecta per fer alguna cosa. A més, el lloc és una franquícia de Gordon Biersch, una cervesera americana que em porta bons records de fa uns anys.

Què era la cosa inesperada? Seguir en directe els resultats del recompte de les eleccions japoneses, a través de la web d'un dels diaris més grans del Japó, tot veient les petites i còmiques animacions, i escoltant tots els comentaris polítics dels meus acompanyants. Molt interessant.