16 de juny 2009

Turistes

Avui han marxat la majoria dels visitants que hi ha hagut per aquí des de feia més d'una setmana. Per causa d'una conferència internacional que es celebrava a Taipei, organitzada per l'ASIAA, un carregament de gent de Barcelona va aterrar farà dos caps de setmanes a Taiwan. No sé ben bé per què hi van venir tants, però els vaig acompanyar uns quants dies, ja que com a representant local, sé una mica més com és això.


Així que entre fer una mica de turisme el cap de setmana, les xerrades matí i tarda durant tota la setmana, que si quedes amb uns o amb els altres per sopar i, potser, fer una cerveseta després, la meva vida ha estat una mica massa desordenada durant uns quants dies. Tant que o m'oblidava d'actualitzar aquest blog o havia perdut les ganes de posar-me a escriure a altes hores de la matinada (o en mig d'una xerrada).

Com us deia, avui han marxat tots excepte un estudiant amb qui faré una mica de feina aquests tres dies que ens queden. Potser encara pugui tornar als vells temps. Però no em queixo. Alguna cosa he tret de les xerrades i discussions posteriors, i les llargues converses amb els meus col·laboradors ens han donat unes quantes idees i una planificació més acurada de la feina, molta, que hem de fer en els propers dos o tres mesos.

En el bon camí, doncs.