23 d’agost 2009

Kenting

Fa gairebé tres mesos que vaig anar a Kenting, per la reunió anual de la Societat Astronòmica de Taiwan (o República de la Xina). Uns dies esgotadors abans d'anar-hi, dormint poc per acabar coses, i també en anar-hi, entre el viatge i l'estada, amb més poques hores de son acompanyades per un petit mal de queixal. Potser per això, mai no em vaig posar una estona per pujar les fotos.

També és cert, que no vam tenir massa temps per fer turisme, de dia, apart de visitar l'aquari del Museu Nacional de Biologia Marina, en l'edifici del qual tenia lloc la reunió. Impressionant, amb ratlles, taurons, meduses, un tauró balena, tota mena d'animalons i plantes






i també pingüins.

Kenting, que vaig veure més de nit que de dia, està situada a la punta sud de l'illa de Taiwan i s'assembla a tantes poblacions turístiques de la costa amb molta gent en calça curta i tot de botigues i establiments amb llums cridaners i música ensordidora. Una nit, però, vaig poder veure parts del cel austral que no havia pogut veure mai abans. Una nit potser premonitòria. Ara, després de tot el que ha passat, tinc un sentiment ambivalent quan penso en aquells dies.

1 comentari:

Jordi ha dit...

osti, les meduses fosforescents!!!!