11 d’agost 2009

Nova oficina

Ahir va ser el primer dia sencer que vaig passar a la meva nova oficina a Shida. Es troba en el mateix edifici, però en el sisè pis. Per què el canvi?. Pel que em van dir, les noves incorporacions de personal han fet que l'espai se'ls quedi petit i han hagut de fer una reordenació dels despatxos. A mi m'ha tocat ficar-me en una oficina en la que com a mínim podré estar-m'hi un any, i així poden portar dues noies més al despatx on m'estava. Per què així i no d'una altra manera?. Ja no ho he volgut preguntar; no hi estic d'humor. I després de l'any, potser us preguntareu?. No ho sé, no m'ho poden dir. No em preocupa gaire ara mateix, primer he de continuar per aquí l'any que ve.

Les primeres impressions de la nova oficina no són especialment positives, tot i que d'estructura és molt semblant a la que tenia i la situació no és gaire diferent. Però les vistes no em semblen tan bones i aquesta la noto com buida i freda. Clar que tinc molts bons records de l'anterior i tot plegat fa que me n'acomiadi amb tristesa —dijous passat que és quan vaig fer la mudança, en tancar la porta sentia com si una etapa de la meva vida quedés enrere... exagerat que sóc.

Sentiments contradictoris en uns dies complicats. Res de l'altre món.