01 de juliol 2009

Lectures

Aquests dies que estic per Barcelona i que pujo a la facultat de Física cada dia amb el metro —per fer força feina, vés per on— he tornat a aficionar-me a una cosa que vaig fer abastament en els meus temps de carrera i, sobretot, de tesi: llegir un llibre en el metro. Des que vaig marxar a fer tombs pel món, ni a Columbus, on per anar a la feina agafava un autobús del campus al principi, però després hi anava la bicicleta; ni a Madrid, on hi anava en cotxe; ni a Taipei, on vaig caminant a la feina, ho he pogut fer. El resultat és, després de perdre'm per uns minuts dins d'un univers paral·lel, que acabo fent força via en les lectures endarrerides. En aquesta ocasió, ajudades per un llarg viatge en avió.

A veure si abans de marxar tinc temps de passar per alguna llibreria i puc trobar alguns llibres més en català per emportar-me.