10 de novembre 2009

Aparcament

El primer cop que vaig veure una d'aquestes dones que seia amb un peu a terra i l'altre en un pedal de la bicicleta, vestida amb una espècie d'uniforme de vigilant i amb el barret cònic encastat fins les orelles, la màscara a la boca i treient la maquineta per imprimir tiquets, que tot seguit posava al parabrises d'un cotxe, em vaig pensar que s'estava posant les botes amb multes.

Després, les/la vaig veure molts dies fins que em van explicar que anava una mica equivocat. No posen multes sinó que van marcant els intervals de temps en els quals els cotxes estan aparcats en les zones d'aparcament. Com a la foto.

El que ha de fer llavors el propietari del cotxe és anar a pagar, dins d'un termini de temps d'uns dies suposo, a qualsevol 7-11 o similar el que es deu per aparcar. Em va semblar força curiós, però pensant-ho bé, s'estalvien la instal·lació de les màquines automàtiques, perquè els vigilants han de continuar passant, oi?