30 de novembre 2009

De formatges

Els caps de setmana són molt lents, darrerament. Mea culpa, que diria algú. Ahir, però, vaig fer un atac de compres. Primer un disc dur extern per fer còpies de seguretat o per posar-hi més brossa electrònica. Llavors, em vaig acostar al Breeze Center, un més d'aquests grans centres comercials plens de botigues de luxe que hi ha per Taipei. Hi anava més que res per explorar el supermercat que hi ha en un dels soterranis, on m'havien dit que hi havia força productes d'importació.

I sí, era cert: vins, cerveses, salsitxes, ... formatge!. Tan lluny d'Europa es fa difícil trobar-ne d'una mena que em sigui atractiva. Renoi quina varietat que tenien, que si Camemberts, que si Brie, mira un manxego, ei, una mica de formatge ibèric que em vaig emportar cap a casa. No és precisament barat, però no és d'estranyar. I el gust és força decent.