09 de gener 2009

Arrossegant la fresca

La nit abans de marxar de Barcelona vaig poder veure com nevava pel Poble Nou i Ciutat Vella. No era una gran nevada, potser una mica més gel que neu, però prou per comptar-la com a tal. I la temperatura era ben baixa per ser Barcelona.

Encara que no ho pugui semblar, per Taiwan també hi ha temperatures baixes a l'hivern, però fins ahir, quan mirava a la web quina temperatura hi feia, hi havia màximes de 18º a 20ºC cada dia i mínimes al voltant dels 15ºC. Avui, ja hem estat prop de 15ºC de màxima i la previsió de demà és per sota d'això, amb mínimes de 8ºC. Pot no semblar gaire, però per ells això és extremadament fred. Sembla com si amb les maletes hagi arrossegat una mica de fred amb mi (ningú no ho hauria dit en l'estoneta que vaig passar a l'aeroport de Bangkok).

En fi, demà que tinc la festa de Cap d'Any de l'ASIAA, ja podré fer un bon ús de l'abric que em vaig portar des de Barcelona. Ara m'he de comprar alguna manta pel llit.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Carai, vas empalmant caps d'any...tu si que saps, hehehehe

pep. ha dit...

hi ha qui s'ho sap muntar bé. Ben tornat!! :-)