12 de gener 2009

Festa de final d'any

Un cap de setmana letàrgic, però segurament em feia falta. Sí, vaig anar a la festa de Final d'Any de l'ASIAA, al pis 44 de la Torre Shin Kong Life —el segon edifici més alt de la ciutat—, però em vaig oblidar la cambra de fotos a casa (massa oblits darrerament). Hauria valgut la pena intentar fer alguna foto des de les altures.

No hi ha gaire per explicar de la festa: plats i més plats, generalment força bons, però dels quals no en menges gaire perquè no saps si arribarà per tothom de la taula (i quan veus que en sobra, potser ja no en tens ganes); sorteig de regals —dos vals per menjar (gairebé) gratis en un restaurant—; i sessió de karaoke, de la qual em vaig poder escapar sense més danys. Una manera suau de tornar a tocar de peus a les terres taiwaneses.