22 de gener 2009

Tornant de la reunió de la PSROC

Ahir al vespre, tard, vaig tornar de passar tres dies fora de Taipei. Des de dilluns a migdia, vaig assistir a la reunió anual de la Societat de Física de la República de Xina que es celebrava a Changhua, prop de Taichung. Era una d'aquelles reunions multitudinàries on la part d'Astrofísica és més aviat reduïda, perduda entre xerrades de totes les branques de la Física i amb una assistència, em van dir, per sobre del miler de persones.

Per un cop, m'ho vaig prendre, o m'ho van fer prendre, més aviat com uns dies fora que com una reunió molt interessant. Com és habitual, vaig poder tastar plats locals i gaudir de la gastronomia taiwanesa. I també visitar algun temple dels voltants. Però ja aniré parlant d'això.

Pel que fa a la la part científica, els estudiants van aconseguir acabar els pòsters i imprimir-los. Al final no van quedar tan malament, sobretot en comparació amb les versions inicials, i em vaig alegrar força, per ells, que els poguessin acabar tots. Alguns van apurar gairebé fins a l'últim minut. Espero que ara entenguin que no es poden deixar aquestes coses per al darrer dia; però tampoc no hi confio gaire.