08 de gener 2009

Tornat d'Europa

Quan vaig marxar cap a Barcelona, tenia la intenció de continuar afegint alguna entrada de tant en tant, però no hi ha hagut manera o de recordar-se'n o de trobar la concentració, i al final res de res.

Aquest vespre he aterrat a Taiwan, després d'un viatge una mica més curt que el d'anada, amb totes les connexions i horaris complerts gairebé al minut i sense majors problemes —com oblidar-me a Barcelona l'adaptador de l'endoll de corrent per al portàtil, gran error!, però ja en tinc un de nou.

Això és tot per ara. Tot i dormir molt, estic força cansat i amb encara més ganes de dormir. Deixaré per uns altres dies més explicacions sobre les meves aventures. Però per esvair temors, aquest blog és encara viu.

4 comentaris:

agarsan69 ha dit...

i jo dic visca!
keep on keepin' on, though nobody said it was easy! ;)

Eos ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eos ha dit...

Por fin :) que ja et trobava a faltar!!

Jordi ha dit...

back to the jungle!