26 de gener 2009

(Hey Ho) Let's Go

No és el mateix Cap d'Any, però he pensat que potser hauria d'aprofitar el nou any xinès per fer algun canvi. Així que després d'uns nou mesos i perquè el cos m'ho demanava, aquest matí m'he posat la calça curta, les bambes noves que finalment m'he portat de Barcelona i, au, a córrer una estoneta aviat pel matí en un dia de festa.


La sortida em valia per explorar una ruta al costat del riu i per comprovar com estic. Pel que fa a la primera cosa, la ruta està força bé, m'hauria hagut d'emportar la cambra de fotos. I respecte a la segona, doncs molt bé. Una mica rovellat, és clar, després de tant de temps sense fer-ho, però m'he trobat molt millor del que m'esperava. El ritme no ha pogut ser gaire alt naturalment, però he fet una mica més de 40 minuts i no he acabat gens cansat. Tot el contrari, com que m'he trobat tan bé, el cuc de tornar-hi ja està corrent per dins meu. Avui el dia ha sortit ben ennuvolat i la temperatura era una mica freda, però molt bona per córrer. A més, gairebé no hi havia ningú pel carrer. Encara no he deixat la petita sensació d'eufòria que m'ha entrat.

Ara només em falta fer un lloc en els meus horaris i sortir més sovint. A veure si no tornen a passar tants mesos.