03 de maig 2009

Aniversari

Ahir va fer un any que vaig començar aquest blog. Acabava d'arribar a Taiwan i en els dies previs al viatge vaig decidir que podria ser la manera més adient, i eficient, d'explicar les meves aventures per aquesta banda del món. En aquell moment, m'hauria sorprès molt de saber que, 365 dies després, encara el tindria actiu i que hi hauria escrit tant, més de 300 entrades. Però com ja vaig escriure farà 8 o 9 mesos, s'ha anat convertint en una afició més, les idees sobre temes sobre els que escriure han anat apareixent regularment i, fins i tot, m'entra una lleu inquietud quan em sembla que se'm comença a eixugar la imaginació.

I tenia raó en la meva idea inicial. És una manera molt millor d'explicar com van les coses per aquí, de tenir a la família i els amics que hi estiguin interessats una mica al dia de les meves coses i, també, per tenir un record personal pel dia en el futur que vulgui saber què feia o què pensava en una època determinada, que escriure correus electrònics explicant les mateixes coses una vegada i una altra. Clar que potser això fa que rebi menys respostes. No es pot tenir tot, oi?.

De vegades, però, em pregunto què en penseu els que el llegiu. Els comentaris sempre s'agraeixen, per curts, o eixelebrats, que puguin arribar a ser. Mirant des d'on es connecten els visitants, puc identificar germans, amics, etc, però també em fa gràcia veure adreces que apareixen un cop i un altre, des de llocs insospitats, i que no puc associar amb ningú conegut. Celebro que ho trobeu interessant.

En el principi del segon any, i amb el sarró de les idees una mica buit, tot s'ha de dir, només volia recordar que està sent una experiència molt interessant.