07 de maig 2009

Petits plaers

La memòria sempre acaba enganyant-me, però no recordo que l'any passat tinguéssim tants dies de Sol al principi de maig. No em queixo, avui ha sortit un altre dia fantàstic, amb els cels blaus, potser travessats per algun núvol blanc, i un Sol de principis d'estiu (pel meu costum). Fa calor, però no s'hi està gens malament.

Així que aquest migdia, que he hagut de dinar sol —per atzars estúpids—, m'he assegut després de menjar en un banc del jardinet que hi ha davant del meu edifici al campus. Sota l'ombra de les palmeres que eren agombolades per una brisa fresqueta que evitava que fes gens de calor i sentint el refilar dels ocells, mentre els meus ulls es perdien per sobre de la verdor de la gespa i els arbres, m'hi he estat uns 20 minuts, assaborint trossos de síndria i absorbint la tranquil·litat al meu voltant. Endormiscant-me de mica en mica, també.

Petites, i efímeres, però molt agradables moments d'un dia qualsevol, que no aprofito tant com hauria de fer-ho.