09 de maig 2009

Tapes

Segur que per alguna banda hi ha algun aficionat que ha obert un bloc dedicat a les tapes de les clavegueres o dels túnels de manteniment de serveis, de la llum, etc. O potser no, però amb els anys i a força d'anar caminant, i de veure tota mena de dissenys i decoracions, estic començant a pensar que podria ser una bona idea per veure la variació de gustos i idees. Una mostra, les tapes de la companyia de l'aigua a Taipei.

Peixos per sota, arbres pel dalt. O aquesta que vaig fer al Carrer Vell de Sansia; una de les moltes i diferents que hi havia.

Potser tingui un nou objectiu a la vida. Millor que no.

1 comentari:

Jordi ha dit...

Ei! Ja les vaig veure al Picasa l'altre dia. Molen! Segur que algun penjat de la vida ja ha fet un blog un llibre o alguna collonada semblant...

Ahir no sé que va passar amb l'Skype que em va petar. Vaig veure que hi eres però primer vaig trucar a l'Eli i em va tallar la trucada i després no podia fer res...joerrrrr. A la tarda el vai reinstalar i sembla que ja funciona...shit happens