11 de maig 2009

Canvis d'horaris

Potser és el fet de viure sol; potser no sóc capaç ja de seguir una disciplina estricta; potser és que ja fa anys que ho faig una mica d'aquesta manera. Sigui el que sigui, avui tornaré a trencar el ritme normal (recomanat?) de son. Torno a tenir observacions amb el SMT, fins les 3 de la matinada aproximadament. Així que demà començarà per mi cap al migdia. Per sort, avui l'inici ha anat com la seda i suposo que podré fer gran part del que tinc previst.

Aquests canvis sobtats, no em produeixen grans problemes, i acostumo a poder dormir força bé la nit següent. Hi tinc el cos força acostumat, apart d'una certa sensació de desordre que m'acostuma a perseguir quan m'aixeco tard entre setmana, però també és cert que des que vaig aterrar a Taiwan, els meus ritmes vitals són bastant diferents dels que seguia a Barcelona i arriba un moment que ja no sé quins eren abans. De vegades penso en la ironia de comparar els ritmes dels músics que treballen de nit i d'alguns astrònoms. Mala vida.

4 comentaris:

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Aquestos canvis de ritme en el son amb el temps porten repercussions de tota mena, el cos esta fet per descansar per les nits, encara que sembli estrany, dintre nostre tenim un rellotge lògic.

Fes una mica de memòria quant vas arribar aquestes terres, el dia era per tu la nit, i les ganes de menjar estaven desorientades.

Tinc experiència de molts anys amb horaris que diuen que son raonables en el mon del treball, parlo de fer tres dies de cada i descansar dos, arriba un moment que ja no saps on ets, i pers entre altres coses la noció del temps.

Cuidat, i fes descansos i alimentat adequadament

pep. ha dit...

És veritat. Recordo quan feia el torn anomenat europeu, al tercer dia ja anava completament desorientat.

fEl! ha dit...

Farandulero! :-)

El pitjor és quan entro a Barcelona i sento "Bon dia, són les vuit" a la ràdio i tots els cotxes amb la gent que va a treballar, i a la zona 80 em començo a adormir... És el moment de posar alguna cosa canyera per acabar d'arribar a casa!

Unknown ha dit...

Tampoc no és tan greu, només ha estat per un dia i ja estic recuperat. El problema seria fer això contínuament.