14 de maig 2009

Us xiulen les orelles?

No és una coincidencia, oi?. Un dia després dels xiulets a l'amic alcohòlic dels óssos negres i de la realització nord-coreana de les teles regimentals, un speaker —originari de l'Est d'Europa, segur—, em parla de his majesty the king, que havia inaugurat una antena a Yebes, al costat de la que jo havia fet servir al principi de la meva tesi. Em pixava de riure per dins. No sé si el meu somriure burleta es notava gaire.

PS: relacionat, o no, amb això, però sí amb la bogeria col·lectiva que regna a 10000 km d'aquí, celebro haver rebut finalment el recull d'impressions del reporter més destraler a les vores de la Mediterrània. La diversió continua.

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Osti, és l'antena MITICA de Yebes? Bwhahahahaaa, que vagi inagurant, que vagi...

Ara s'ha d'aprofitar i demanar l'Estatut (però el de veritat, no aquesta ronya), el traspàs de RenfeTotal (inclos AVE), l'annexió del Carxe murcià i la lapidació amb excrements del Camps i companyia...

Per cert, gran frase a EL PARTE d' Antena 3: sobre el trasto aquest que han enviat a l'espai, el Heschel-Planck, per descobrir l'origen de l'Univers i tal descriuen el seu objectiu com "desxifrar l'ADN de l'Univers"...¿?¿?¿?¿?¿?

Unknown ha dit...

Són una colla d'analfabets funcionals... tots plegats.

fEl! ha dit...

Riots on the streets! La nit de la final de copa la vaig passar a Tallers, i no vegis com sonaven el que em penso que eren les boles de goma...