06 de març 2009

Alguns, massa feina

I no és perquè no faci dues o tres nits que surto de la feina entre les 11 de la nit i la una de la matinada. Però com que ahir vaig enviar finalment la proposta pel SMA —amb prou marge de temps abans de l'hora límit—, avui sembla que sigui un dia de mig festa, i m'ha fet recordar una cosa que em va passar fa uns dies. És un detallet petit, però em va fer gràcia.

Davant meu tenia un CD o DVD, probablement japonès per la procedència de la propietària, i dels 3 caràcters del títol, n'entenia dos, que signifiquen treball. El tercer, després d'expressar la sorpresa per haver pogut llegir els altres, em van dir que significa boig. Tot junt, boig per treballar, workaholic en anglès. Ho vaig trobar excel·lent. A més, no és cada dia que encerto un 67% dels caràcters!

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Com deia l'Ozores com a insult: "Políglota!!!"

:D

Òscar Morata ha dit...

vols saber com es diu "perímetre" en xinès? :D

No ho sé, per dir alguna cosa.