30 de març 2009

Recàrrega

En general, no tinc gaires problemes en el que faig per aquí, però de tant en tant hi ha circumstàncies que se m'escapen ben ràpidament. Un exemple, divendres passat, en què vaig pensar en recarregar els diners de la targeta del mòbil —per ara, en tinc una de pre-pagament. En principi, hauria de ser relativament fàcil:

  • primer, anar a la pantalla que hi ha al Family Mart o 7-Eleven i navegar-hi, tot intentant recordar el que m'han ensenyat per triar la quantitat de diners que vull carregar i imprimir un tiquet amb el que em donaran el codi per activar la càrrega.
  • segon, un cop tinc el codi, m'havien dit que en el mateix tiquet estava tot explicat. Sí, però només en xinès i per enlloc podia entendre o descobrir què fer. Problema.

Així que vaig haver de demanar ajuda a un dels estudiants, qui tampoc no entenia què s'havia de fer i va acabar trucant al número de la companyia on ens ho van explicar. Curiosament, el número que calia fer servir estava al final de tot del tiquet.

Aparentment, després de tot, el procés ha funcionat, però sempre em queda una sensació incòmoda semblant a anar caminant pel terra fangós d'un riu.