13 de març 2009

Observacions (SMT)

Ara mateix, són les tres de la matinada a Taipei. Estic a punt de començar la primera de les dues nits (o matinades) d'observació que m'han assignat al Sub-Millimeter Radio Telescope (SMT) a Arizona per observar una font en la col·laboració que tinc amb gent del grup on vaig estar a Madrid. Una continuació de les observacions que vaig fer a principis de desembre.

Potser el dia que ens acceptin l'article que hem enviat —si tot va bé—, us expliqui més de què va. Ara mateix seria una mica prematur. Si tenim sort amb el temps, observarem línies de CO, 13CO i C18O. Nou horetes avui i nou horetes demà. Em passaré el cap de setmana o treballant o dormint. Coses de l'Astronomia.

2 comentaris:

pep. ha dit...

quina enveja. Que us ho paseis bé.

Unknown ha dit...

No et pensis. A la mitja hora de començar s'ha posat a nevar i ens hem hagut d'aturar. D'això ja fa gairebé hora i mitja. Res, a esperar. Llàstima no poder veure nevar, com a mínim.