27 de març 2009

Panel Meeting

L'IAA és el que anomenen una agència preparatòria, és a dir, està encara en fase de desenvolupament (des de fa 15 anys!). Això li permet un creixement més ràpid del que és habitual en altres agències de l'Academia Sinica, però també la fa ser controlada per un grup d'experts externs. Avui acabaven els dos dies del Panel Meeting, com anomenen els dies de reunions amb els membres d'aquesta comissió, quan es reuneixen i reben els informes sobre el funcionament de l'institut.

Jo m'he escapat bastant d'algunes coses, aprofitant-me que estic en dos llocs a la vegada, però m'ha permès veure una mica del que s'ha fet en aquest darrer any. Ara fa una estona, hem tingut una reunió amb alguns membres de la comissió per discutir qüestions relacionades amb els post-docs. No sé per quina raó, per bocamoll suposo, he acabat parlant més que la resta. Bé, de fet, els dos occidentals hem fet aquest paper. En fi, no crec que valgui per gaire, però va bé discutir algunes coses, siguin queixes, propostes o comentaris generals. Una llàstima que la gent que té queixes de veritat (jo, no), no acabi de prendre la paraula, però. Qüestions culturals?