20 de setembre 2008

KTV. 2ona part

Com a part del comiat al Simon i la Lisa, ahir a la nit vam anar un altre cop a un KTV. Alguns ens vam passar més de 8 hores en aquella sala; un altre, japonès, va anar directe de l'aeroport al KTV al voltant de mitja nit, i va ser rebut amb una ovació. Tot plegat, una sessió memorable de KTV que crec que serà difícil de superar.

Va ser molt divertit. Apart de fer el mico cantant, vam riure fins a rebentar. Fins i tot després de la primera vegada que hi vaig anar, no m'esperava passar-m'ho tan bé. Aquest era un de diferent i hi havia moltes més cançons angleses i japoneses, i això s'acaba notant.


En fi, si vaig poder cantar Tragedy dels Hanoi Rocks, ja us ho podeu imaginar tot.

4 comentaris:

agarsan69 ha dit...

TRAGEDY!?!
"tragedy, life reminds me of a symphony on the radio..."
BRUTAL!!!
A Taipei, i en companyia d'una munió asiàtica?!
Això sí que és per explicar-ho d'aquí a molts anys!!
Quina serà la propera...?

Unknown ha dit...

Sí, la vaig fer a duo amb un altre japonès... després de fer unes quantes dels Guns (per cert, hi vaig veure, "No Mercy" dels LA Guns). No ens va quedar tan malament, hehe.

fEl! ha dit...

Ostres, quin repertori!!!! Com si els de l'Antikaraoke haguessin inventat res...

By the way, check out

http://escenari.blogspot.com

:-))

Unknown ha dit...

T'ho haguessis passat bé. La meva veu és el que és, però quan enganxes la nota és la bomba.