08 de novembre 2008

Aigua i té

Un dia de pluja, que no s'ha aturat en cap moment. Cap al tard, he quedat amb uns amics en una tea house (casa de té), a l'estil japonès, prop del campus de Taida. Un lloc molt tranquil i relaxant, un refugi ideal dels sorolls i les presses de l'exterior. En un vespre com el d'avui, a més, s'hi afegeix aquell ambient que els dies de pluja donen als moments de pau.

No és la meva primera experiència en això de prendre el té a la manera tradicional, però això no vol dir que no tingui el seu atractiu. T'hi pots passar hores que, amb sort, et porten a converses interessants. A més, allà mateix també hem sopat, bastant més del que planejàvem, però aquí, a poc que s'hi posen, acabes afartat.


Hi ha hagut una víctima però. El meu vell paraigües ha estat destrossat per, suposo, un escamot de gent de pell blanca (americanes o britàniques per l'aspecte), aixafat sota les puntes dels seus. No sé quina culpa tindria ell.

2 comentaris:

agarsan69 ha dit...

Aaah, persones,si se'n pot dir, sense cap mena de cura per la propietat aliena, encara q sigui un simple paraigües... I això en un lloc com una casa de te, q hauria d convidar a la reflexió i a ponderar més q mai aquest respecte envers altri... Hostes vingueren...

Per cert, veig q "escoltes compulsivament" Elliott Brood, eh? ;)Celebro q t'arribés la recomanació... Jo fa uns dies q no els he escoltat, però quan ho he fet, em resulten molt engrescadors!

Fins aviat,

Toni

Unknown ha dit...

Bé, això és una vall de llàgrimes, però ja m'he comprat un altre de nou. Espero que em duri.

Sí, porto tot el cap de setmana caminant per aquests prats de muntanya. Excel.lent recomanació.