04 de novembre 2008

Impostos

Crec que avui fa, dia més o dia menys, 183 dies que he estat a Taiwan. No tinc clar com es compten els dies d'arribada i partida, però tant fa, no marxo demà. Què vol dir això?. Ara mateix no gaire, però suposo que es podria dir que de cara als impostos sobre la meva renda, que passo a ser una mena de resident econòmic. Això implica que en la declaració d'impostos d'aquest any, el percentatge que caldrà aplicar al meu sou ja no estarà en el 20% que hi ha ara, sinó que canviarà a algun valor entre el 6 i el 13%. Així que m'haurien de tornar com a mínim un 7% dels impostos que s'estant emportant del meu sou. No em faré ric, però segur que m'ajudarà a tenir una economia més sanejada (tampoc és que estigui passant problemes, ja que gasto poc, sobretot perquè aquí tot és més barat que per Europa). Però això passarà el maig que ve, com a molt aviat. Ara per ara, tot continua igual.