20 de novembre 2008

Diàlegs

No ho hauria dit mai. Passades les nou de la nit, el meu semàfor es posa verd i davant meu s'atura una moto i un SUV (un 4x4 d'aquests de ciutat). I abans que pugui posar un peu a la calçada, el conductor del 4x4 surt del cotxe, s'apropa al motorista amb posat tens, li diu alguna cosa i li dóna una forta empenta. I mentres començo a creuar, comencen a dialogar. Pensava que encara hi hauria una mà d'hòsties, però no. Vés a saber què deu haver passat.

Havia llegit que de tant en tant passava això, però després de veure tantes coses rares ni m'ho imaginava, pensava que passaven de tot. Però la mala bava és universal.

1 comentari:

Jordi ha dit...

Si, i tant!
L'altre dia un iaio alemanot a Maó es va baixar del cotxe per dir-me que m'apartés del seu pas. Delirant! Estava a ran de la vorera i no podia fer el gir complet amb les seves tres neurones. El que no sabia que darrera meu hi havia una moto...i que si jo no hagués estat al mig, se l'hauria endut per davant

Bad Manners all over the world!