24 de novembre 2008

Parelles

Em podeu dir tafaner, però una de les coses que em fa més gràcia de viatjar per aquest mons, és fixar-me en com van pel carrer les parelles, especialment estant en una universitat, on acostumen a ser més joves i, se suposa, més esbojarrades. I tant que hi ha diferències d'un lloc a un altre!. Per Columbus, costava veure, sobretot si eren blancs, parelles agafades de les mans o d'altres parts del cos, passejant pel campus. No us dic res, d'altres mostres més íntimes d'afecte. Clar, pensava jo, venint de Barcelona on de vegades no saps si algú està filmant un video eròtic al bar de la Facultat, a qualsevol altre lloc sembla que ni es mirin. No és que no n'hi haguessin, però no era tan comú.

A Taiwan, trobo que hi ha un punt mig entre els dos extrems, amb un toc que no sabria dir si aparentment més innocent, però potser sí més alegre. No és estrany veure parelles agafades de la mà, petonejant-se més o menys obertament, o amb molt contacte humà. No n'he de fer res, però tot sovint és maco veure com floreixen aquestes coses en gent que et trobes a l'atzar pel carrer.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

Doncs si, jo de vegades m'hi fixo, més que res per això que dius, per l'absència de de festivals pseudoeròtics. Deu ser el toc mediterrani que trobes a faltar encara que pot arribar a ser mooooolt incòmode...

fEl! ha dit...

T'has fixat si el paio li porta el bolso a la paia?

pep. ha dit...

i de diferents països?

Òscar Morata ha dit...

Els comentaris són cada cop més estranys :)

@fel:
no, no he vist ningú que li porti el bolso a la noia, però ja m'hi fixaré

@pep:
diferents països?, vols dir parelles mixtes?, sí és clar.