10 de novembre 2008

Canvi de temps

Després de dos dies de pluja gairebé ininterrompuda, el front que ens està passant per sobre ha portat unes temperatures més baixes. Avui, que continuava núvol però ha plogut poquet, hem estat al voltant dels 20 graus, gairebé 10 graus de diferència amb la setmana passada. No sé quant de temps feia que no notava temperatures tan baixes. Potser des del mes de juny quan vaig estar per les muntanyes d'Alishan. En certa manera, trobava una mica a faltar que fes una mica més de fresca, clar que les darreres setmanes eren gairebé perfectes de bon temps i temperatura. Per alguna cosa s'ha de notar que estem gairebé al tròpic.

No sé si durarà gaire perquè anunciaven millor temps per dimecres. Tan bon punt apareix el Sol, s'acaba el fred. Ara bé, mirant la gent que anava pel carrer avui, semblava que fes molt més fred. Alguns van força tapats. Jo estic en aquell punt on la màniga curta és còmoda encara, però cal tenir alguna peça de roba a l'abast per si les temperatures baixen una mica al vespre. Definitivament, la meva estada a Amèrica va canviar el meu termòstat.