05 d’abril 2009

Arena

Aquest cap de setmana he fet una mica d'allò que alguns anomenen cultura i, a més, vaig poder veure l'interior del Taipei Arena,

un dels palaus d'esports de Taipei. Em semblava més gran des de fora del que vaig veure un cop a dins, però déu n'hi do. El dia que miri com descarregar les fotos del mòbil, ja en penjaré alguna de les que vaig fer.

La raó d'anar-hi era un concert de Sarah Brightman. No és el meu estil de música, la veritat, i totes aquestes produccions gegantines no em fan gaire el pes, però va estar força bé, amb algunes peces molt maques. I els efectes de llum a l'escenari eren bastant impressionants. A més, vaig tenir l'oportunitat de veure el comportament del públic taiwanès, que sempre és un valor afegit —i una mar de gent a la sortida.

Després encara vam tenir temps de descobrir un bar d'estil alemany, amb tota la decoració i fins i tot amb una ràdio alemanya de fons. En fi, una vetllada molt agradable en molt bona companyia.