21 d’abril 2009

Taula

Avui he estrenat la taula que han posat a la meva disposició a l'IAA per tal que hi pugui passar algun temps a la setmana.

Va ser una petició/demanda del director —hauries de passar almenys un dia a la setmana aquí—, i vés que has de dir, oi?. La reunió amb el director va ser farà uns dos mesos, però pels problemes greus de lloc que tenen, fins que s'acabi el nou edifici, no van trobar un lloc fins la setmana passada. En principi, m'hi estaré els dimarts que és també el dia que, cada dues setmanes generalment, tenim la reunió del grup de Formació Estel·lar. Avui, a més, he tingut una llarga reunió amb un visitant francès sobre qüestions de modelització de la química i m'ha anat molt bé tenir un lloc on deixar el portàtil i la bossa. Algun avantatge ha de tenir.

L'oficina en la que estic està plena d'estudiants de doctorat, però per sort la meva taula està al costat de la finestra i té vistes a l'exterior (i al Taipei 101). És un pas més, en aquest procés meu d'integració en els afers de l'institut. De totes maneres, ja veurem fins a quin punt hi vinc cada setmana o no, perquè ja em trobava prou bé a la meva oficina habitual... i un ha de lluitar per la seva independència.

3 comentaris:

Xavi ha dit...

Nomes dues preguntes:
1, perque el ratoli es mes gran que l'alfombreta?

2, quin brebatge vermell hi ha al costat del portatil?

Xavi ha dit...

Ah si , una 3a pregunta.

Que cony fa un teclat del reves amagat darrera de la TFT?


:P

Unknown ha dit...

Ah, preguntes!.

Algunes respostes:
1/ no és més gran, és similar, perquè la petita catifa és així més fàcil de tranportar per tot el món.

2/ black tea. Un refresc dolç al que m'he aficionat.

3/ fa menys nosa que al mig de la taula. L'ordinador que s'hi intueix, amb windows (666) només, se l'havien d'emportar i mentrestant, tot fora!. De fet, avui ja no hi és.