01 d’agost 2008

Sabates

Era el meu segon dia a Taipei quan vaig anar a visitar els primers apartaments, en la meva cerca d'un lloc on viure. El primer que em va sorprendre, molt i no precisament de manera agradable, va ser trobar-me passadissos plens de sabates a l'exterior. No només de les que la gent pogués haver fet servir en aquell mateix moment, sinó tot el sabater sencer.

Allò va ser un cas exagerat, però és molt comú trobar coses com aquestes a la meva escala


He llegit que els taiwanesos poden tenir les cases fetes un fàstic per fora, però les volen molt netes per dins. Per això deixen les sabates (i els paraigües) a fora. No és tan mala idea com sembla, sobretot quan plou tant com ho fa aquí.

Jo, en el meu pis, no ho faig, però tinc un moble per a sabates només entrar ben gran. El que no tinc són prou sabates.