27 d’agost 2008

Fumadors

Les vaig veure quan vaig passar per primer cop per l'aeroport de Hong Kong, però no vaig fer-ne cap foto. Tres mesos després, quan anava cap a la Xina, sí.

A l'aeroport de Taipei també n'hi ha, però semblen encara més futuristes. Tal vegada tretes d'alguna d'aquelles pel.lícules de l'espai.

Què són?. Cabines per als fumadors. No està permès fumar en tot l'aeroport, o com a mínim en les zones d'embarcament, i per fumar, cal entrar en una d'aquestes cabines. El primer cop em va semblar per un moment que eren mini-bars, perquè vaig veure la gent de dins atapeïda, fumant com a posseïts, mentre s'asseien en alguna de les butaques o seients de barra que hi havia. Potser la idea de bar no és tan dolenta.

Hi ha uns vidres ben grans per mirar a l'exterior, però em va fer més l'efecte d'un lloc on es mostren els viciosos de la societat per a exemple de la resta. Semblaven ben bé animals engabiats. Tal i com van les coses potser s'hi arribarà. I s'ho hauran guanyat a pols.