08 d’agost 2008

Adéus

Com passa de ràpid el temps!. Fa poc més de tres mesos arribava jo aquí. En el procés d'introducció a la vida a Taiwan, vaig tenir l'ajut inestimable de Chian Chou, l'estudiant que s'estava a la meva mateixa oficina. Llavors semblava molt lluny que a mitjans d'agost havia d'anar-se'n cap al Hawaii per començar el seu doctorat allà. Fins al mes de juliol, que és quan acabava el seu contracte, em va ajudar moltíssim a saber com funcionen les coses a ShiDa, em va ensenyar els primers caràcters per entendre com podia demanar menjar, i em va a anar explicant tot de coses sobre Taiwan i la cultura xinesa. A més, és un noi ben trempat amb el qual vaig passa moltes estones divertides (ei, i és amb qui he anat en moto per Taipei).

El mes passat ja va passar ben poc pel despatx, i ja el vaig trobar a faltar. Ara és difícil parlar amb ningú mentres estic a la feina, perquè la resta d'estudiants estan en un altre edifici.

I, en fi, l'agost ja és aquí, ahir vam fer una celebració general, i avui ens hem dit adéu, perquè dilluns agafa l'avió cap a Honolulu. Li he desitjat sort, perquè té per endavant un camí llarg i complicat, però estic convençut que se'n sortirà. Sembla mentida, només dos o tres mesos de coneixença, però sap greu això de dir adéu. Però és per a millor, i això sempre és una raó per alegrar-se'n.

1 comentari:

pep. ha dit...

Aquest tipus de coses, són les que donen un significat especial al que fas, quan estas tan lluny de casa.