22 d’agost 2008

Escola

M'he passat aquesta setmana assistint a les xerrades de l'escola d'interferometria que es feia a l'ASIAA. Com a "estudiant". Sí, tot i que hi he treballat i en sé alguna cosa, vaig pensar que estaria bé veure què hi explicaven, perquè segur que hi havia molt per aprendre.

I ho he fet. Com a mínim, he pogut veure com es fan les parts que no havia practicat abans, la qual cosa sempre ha estat un motiu de perplexitat per mi. Clar que també m'he adonat que en sabia (o recordava) bastant més del que em pensava. Després de tants anys, no és sorprenent.

Durant els primers dos dies, les xerrades eren a l'edifici de l'IAA, la qual cosa era cómoda per mi; però els darrers tres dies, es traslladaven al campus de l'Academia Sinica al campus de Nangang. L'Academia Sinica és una mena de CSIC i tenen un campus a l'extrem est de la ciutat. A una hora en metro i autobús de casa meva o uns 25 minuts fent servir la llançadora que surt del campus de NTU. Un passeig, tot plegat, però m'ha servir per veure com és el MRT en hores punta: gent per tot arreu.