02 d’agost 2008

Beisbol

Alguns de vosaltres m'heu preguntat quins són els esports més seguits a Taiwan. Bé, pot haver ping-pong, badminton, bàsquet i què sé jo que més, però l'esport rei és el beisbol.


Tinc la sensació que el segueixen amb devoció i als campus de TaiDa i ShiDa hi ha un munt de gent practicant. Pots sentir gent parlant de beisbol i és molt divertit veure taiwanesos i japonesos (nois i noies) comentar la jugada. Tenen una lliga de beisbol i jugadors jugant al Japó i, fins i tot, als Estats Units. Un parell, crec. Així que a la televisió és ben normal trobar partits de la lliga taiwanesa, de la japonesa i de la MLB. Però com que un dels propietaris dels NY Yankees és taiwanès i hi juga un altre de pitcher, sempre fan partits dels Yankees. Obsessions estranyes.

2 comentaris:

Jordi ha dit...

hi ha un charli amo dels yankees!? Ui ui

Unknown ha dit...

I com que no fan gaire d'interès a la tele i passo de la pallassada olímpica, m'hi estic tornant a aficionar.