24 d’octubre 2008

Amunt

M'hi va fer adonar un dels investigadors d'aquí, d'origen hongarès, farà un parell de setmanes. Ell estava parlant amb algú altre sobre menjar i va dir que és curiós però a Europa, als Estats Units, a Occident, no està gens ben vist aixecar el plat de la taula i acostar-se'l a la boca. Que ha de ser la cullera o la forquilla qui ha de moure's. En canvi, aquí és ben comú veure la gent menjant amb el bol amb la sopa a mitja alçada o, sobre tot, el bol amb l'arròs del qual vas agafant petites quantitats i barrejant-les amb altres coses. I jo m'incloc en el grup.

Cert, són costums ben diferents, però a mi no m'havien sorprès el més mínim.

3 comentaris:

pep. ha dit...

ja som dos... i fins i tot "escurant" el plat. :}

fEl! ha dit...

Ei, molt ben vist això... I llepar el plat per escurar-lo, està ben vist allà? :-)

Unknown ha dit...

no m'ho sembla pas. Com a mínim, no ho he vist fer.