20 d’octubre 2008

Màscares

Les porten quan van en moto, cosa força comprensible amb la pol·lució que hi pot arribar a haver i tot el fum de cotxes i motos que deuen tragar. També recomanen, o potser exigeixen, portar-les al metro en cas de tenir la grip —cosa que també té bastant de sentit. N'he vist a gent que semblava estar un mica encostipada i n'he vist a gent que la porta sempre i a tot hora. Algunes són ben lletges, d'altres són iguals a les que porten als hospitals, d'altres tenen tota mena de dissenys, colorets i figures.


Però no sé per què, no m'hi acabo d'acostumar. Els que les porten sempre em fan la impressió de ser bastant maniàtics. I per molt que sigui una mesura de precaució, sobretot des de tot l'episodi de la febre aviar, veure a gent estossegant i tenint aquestes peces de roba a la boca em fa preguntar si no seran encara més un focus d'infecció.

En fi, per ara el temps tampoc no ha estat per encostipar-se de mala manera. Aquí encara tenim temperatures de finals d'estiu.

1 comentari:

fEl! ha dit...

Juas! M'agradaria veure algú qui jo em sé fent un dels seus estornuts salvatges al mig d'un vagó del MRT... Deportació fulminant!!!