19 d’octubre 2008

Nuvis

Ahir, quan vam fer l'aturada per dinar en la reunió de la que ja us he parlat, vaig sortir un moment a l'exterior de l'edifici després de dinar per gaudir del molt bon temps que feia. Una temperatura molt agradable, amb Sol i un cel predominantment blau. I de sobte, veig una noia vestida de núvia, amb el nuvi al costat (però elles són molt més fàcils de veure amb tot l'embalum del vestit i la faldilla), fent-se fotos a la gespa allà davant. Ja n'havia vist a les 9 del matí quan arribava a la reunió, però no n'havia fet cap cas.

Miro al meu voltant i m'adono que n'hi ha dues o tres parelles més per les escultures de la meva dreta. No, quatre, cinc si compto els que s'estan fent la foto davant del pavelló esportiu. Més a la porta i prop del passeig. Tota una plaga de parelles de nuvis fent-se fotos o buscant lloc on fer-se-les. Sols amb el fotògraf o amb la família. Feia por fins i tot.


Quan marxava, passades les quatre de la tarda, continuava ple de parelles de nuvis i de fotògrafs. No sé què hi devien fer, al pavelló esportiu d'allà davant: un concurs de vestits de núvia?, un concurs de fotografia?, casaments a l'engròs?. Com a mínim, el dia era ideal per fer-se les fotos.

3 comentaris:

pep. ha dit...

Ves amb molta compta, a l'igual és alguna cosa contagiosa.xd...

Unknown ha dit...

no ho sé, això m'ho hauríeu d'explicar vosaltres. Sembla que jo encara tinc força defenses.

Jordi ha dit...

deu ser un casament a lo gran com a korea no? o potser que el palau d'esports els deu semblar com aquí santes creus o coses aixi