29 d’octubre 2008

Set

Ja que vaig de recordatoris darrerament. Avui ja fa set anys des que vam fer la representació i ens van donar un títol i un paperet!. Mentalment, però, ja havíem acabat feia mes i mig, i es notava en totes les celebracions que vam fer. Com han canviat algunes coses en aquest temps. Ja és el que acostuma a passar quan es tanca una etapa i es comença una altra.

I com ens ha passat massa vegades —per culpa meva, que sempre estic en una altra banda— no podrem fer la commemoració com cal. Bé, ja la farem tard o d'hora.

3 comentaris:

agarsan69 ha dit...

això vol dir q fa 7 anys q ets dr? doncs aleshores no ens portem tanta diferència, pq jo en farà 13 al desembre! i encara ho has d celebrar?! doncs aprofita aquest nadal, homen!

Jordi ha dit...

si, si, vam pendre apunts de tot el que vas dir i encara estem intentant entredre-ho..bwhahahaha...que gran! Jo encara la part de química et seguia...set anys,carai! Bé, jo seguint la tradició familiar m'estic prenent el meu temps per ser doctor, doctor mengele!

Unknown ha dit...

Sí que ho vam celebrar. Durant mesos!. El fet és que en la data assenyalada, en alguns anys que jo estava a Barcelona, també feiem un sopar+el_que_caigués per no perdre els bons costums :)