20 de juliol 2008

Cascs

En més d'un dels meus possibles camins des de la feina a casa, passo per davant de botigues que venen cascs de moto. Amb tanta moto pels carrers, no és gens sorprenent que hi hagi botigues d'aquestes, però semblen força diferents a les que ja coneixia. Per començar, la majoria dels cascs són senzillament això, un casc que cobreix el cap però no fins la barbeta. Se'n veuen pocs d'integrals, potser per la calor. Però el que és millor és la decoració. Tota mena de colorets i dissenys, molts de color rosa, amb floretes o gatets, o el que sigui. Ara que porto unes quantes setmanes aquí, no m'estranya, però al principi em semblava haver entrat en una d'aquelles sèries manga que corren per les televisions mundials. I alguns, semblants a cascs de bicicletes, bastant futuristes.

A mi m'agrada el vermell amb l'estrella blanca de la fila de baix a la dreta. És molt setantes, Evel Knievel i tot allò (per a qui sigui prou gran per recordar-ho).

2 comentaris:

fEl! ha dit...

Amb el pijerio que hi ha aquí amb els cascs últimament, farien furor!

El cap de lleó com de peluix que es veu, també és un casc???

Unknown ha dit...

Em sembla que sí. No m'estranyaria gens, la veritat