11 de juliol 2008

Pagant el lloguer

Arriba un altre mes i toca tornar a pagar el lloguer (i les altres factures). Com que ja tinc tots els papers en ordre, ja puc fer servir una transferència bancària per passar els diners al compte de la propietària del pis. Així que aquest matí, abans d'anar a les darreres sessions del workshop, he passat pel caixer per fer-ho. Sort dels menús en anglès, però de seguida m'han aparegut problemes. Després d'introduir un munt de números, sembla que em fa la transacció i m'acaba dient que no tinc activada la capacitat de fer transferències. M'ho podia haver dit al principi. Un exemple d'excel·lent programació.

Per sort, eren hores normals de feina i he pogut entrar a l'oficina que hi ha allà mateix, buscar una caixera que parlés anglès, omplir un formulari que estava només en xinès —cosa a la qual ja hi estic força acostumat, però com que et van dient el que hi has de posar no és tan difícil— i m'ho han fet al moment. Efectivament, la targeta m'ha funcionat després. Ara espero no haver-me equivocat en el número del compte bancari.