02 de juliol 2008

Final de curs

Ja ha arribat el mes de juliol i es nota en la quantitat d'estudiants que em trobo a l'ascensor del meu edifici o si vaig a comprar menjar a la cafeteria. Molts menys!. Ja fa dies que no he hagut de pujar amb 8 estudiants més i aturar-me en un munt de pisos. Perquè jo estic al darrer, el vuitè (finalment a Planta 8).

Si no ho entès malament, aquí segueixen un sistema semblant al nostre de semetres, amb la qual cosa van acabar els darrers exàmens la setmana passada. Ja llavors vaig veure un petit tancat fet amb cintes de plàstic amb coses rebutjades. Però des de dilluns n'he vists bastants més. És una ordenació de la porqueria. Un quadrat on la gent deu deixar totes aquelles coses que ja no vol. Us ho podeu imaginar. Amb les pluges que estan caient cada tarda, però, no crec que hi hagi gaire cosa aprofitable. Avui he vist una pilota de futbol, vella, que m'ha fet fer un petit salt en el temps.

També és el moment en què els estudiants han de deixar les seves habitacions als "dorms", ja sigui perquè han acabat el curs i marxen, o perquè han de canviar-se d'edifici per l'estiu, com em va explicar una estudiant, perquè el seu edifici està tancat durant aquest mesos. I també hi ha altres estudiants que hi arriben. Ahir, davant i per les escales que porten a la cafeteria/restaurant, hi havia tota una estesa de torres d'ordinadors, pantalles planes, roba i caixes de cartró, i bastants cotxes descarregant encara més material. Només hi havia un caminet per on passar.

Ah, el canvi de les estacions!.