04 de juliol 2008

Ja són aquiií!

Sortia aquest matí de casa, un altre cop bastant més tard del que voldria —però no hi ha manera, deu ser la calor, ja, els nasos— i m'he trobat a les escales dues dones que per la manera de vestir i per la manera de preguntar-me si era americà, "no", que si podia llegir l'anglès, "sí", que tenien uns llibres que..., "no m'interessa", o eren testimonis de Jehovà o d'alguna cosa evangelista venent la moto. Segur. La globalització és imparable!. Clar que aquests han estat sempre bastant globalitzats. Són els requeriments de voler-nos salvar a tots.

4 comentaris:

fEl! ha dit...

Hehe, com a casa, no? N'has vist de la Falun Gong? De vegades protesten contra la repressió que pateixen a "Mainland China". Tinc entès que hi ha força seguidors a Taiwan...

Jordi ha dit...

A tot arreu couen faves! El pecat i els salvadors s'estenen per aquest món de déi

pep. ha dit...

A mi abans em paraven pel carrer, però ara que em coneixen ja no em paren. :)

Unknown ha dit...

@pep
i jo sé per què.