10 de juliol 2008

Workshop

Ja és dijous. Avui és el quart dia d'un workshop sobre simulacions numèriques, química i transport radiatiu que s'està celebrant a l'IAA. És una reunió més o menys informal, orientada a compartir coneixements i tècniques dels tres camps. M'ho van dir dijous de la setmana passada i em van insistir en què hi anés després de la xerrada que vaig donar.

Hi ha hagut xerrades de tota mena, com és habitual, però en general és interessant. El problema és que començo a estar esgotat. Tot el dia escoltant xerrades i discutint unes coses i unes altres; que si sopar amb uns o altres; tinc la sensació que la meva vida s'està convertint en un caos. És el trencament de la rutina. Tant que gairebé no puc ni contestar mails. Però vés a saber què surt de tot això.

4 comentaris:

Jordi ha dit...

"simulacions numèriques, química i transport radiatiu"

vaja, es pot fer informal això? No m'ho imagino amb unes canyes i unes braves davant...hehehehe

Jordi ha dit...

boohh! quina excusa més barata per dir que no pot contestar mails..hahahaha!

agarsan69 ha dit...

vés per on, jo tb he estat d workshop, d nanomagnetisme i superconductivitat, però no pas a la facultat, sinó a coma-ruga. És el 4t any q es fa, i normalment és una bona excusa per a platja i una mica d catxondeo, però aquest any ni el temps ni la salut (he estat amb gastritis) no han acompanyat gaire. Un altre any...

Òscar Morata ha dit...

@jordi:
bé, les braves serien un perill pels portàtils que hi ha sobre la taula, però no és tan "heavy metal" com podria semblar.

I sobre els mails, ja veurem si no podré o no voldré contestar-ne més al pas que anem.