24 de juliol 2008

Inspiració

Va, avui faré una metaentrada. Segons el comptador que hi ha a la dreta, fins ara he escrit 92 entrades en els gairebé tres mesos que porto aquí (més els 63 intents de traducció/adaptació de l'altra versió). Fa uns dies, alguns dels "lectors" semblaven queixar-se del ritme frenètic d'escriptura. Bé, segur que si no escrivís gaire sovint també se'n queixarien.

Jo sóc el primer sorprés d'estar mantentint encara aquest bloc. En un principi no m'imaginava que tingués prou temes, temps o ganes, com per fer-ho, però està vist que sí que en tinc. Si he de ser sincer, escriure alguna coseta cada dia s'està convertint en un costum addictiu. No crec tampoc que sigui per tenir una especial habilitat, però hi ha un parell de petits truquets que m'han anat molt bé: fer un esforç en pensar sobre què podria parlar i, quan se m'acudeix alguna idea, apuntar-la. Després és qüestió de perdre una estoneta en escriure-la.


El que més em sorprèn és això d'explicar (parts de) la meva vida en un medi tan públic. Potser tots tenim un exhibicionista en el nostre interior. Jo vull pensar que és una barreja de teràpia personal i missatge cap al meu futur. Perquè arribarà un dia que em vindrà de gust saber què feia en una data o en una altra.

Cert, sembla que se'm comencin a acabar les històries, però ja se sap que sortim d'una rutina per entrar en una altra. És en aquest moment quan sembla que ja no hi hagi res per explicar. Però no és veritat del tot, només cal buscar més endins, o més enfora potser. Sort que sempre hi ha alguna excursió o viatget que ve a salvar-nos. Ja ho explicaré a la tornada.

Però no se'n vagin encara, que n'hi ha més...

3 comentaris:

Jordi ha dit...

El que es queixa sóc jo? Eh? Eh?
Home, jo crec que el blocblogbluagh està molt bé i això de llegir sense faltes d'ortografia, també mola! I que més fa, perque no has d'explicar les teves coses? Jo crec que és molt més interessant que el 99% dels blocs que pots arribar a llegir( sobretot el d'un il·luminat, però no, no, no diré el nom un altre cop,...)

En fi que endavant i colga'ns fins dalt de posts i fotos i tofus i bambuuuu!!!!
Ja no tinc puça!

Unknown ha dit...

No, tu no t'has queixat. Per un cop...

Jordi ha dit...

Ja paro, ja paro. Ja em diràs que tal el d'Albi. Del Vallmitjana m'he llegit uns quants...