16 de juliol 2008

Visat (dos)

Ja tinc el visat per entrar a la Xina (o "mainland China", com diuen molts per aquí), és a dir la República Popular. Així que ja podré prendre l'avió el dia 25 per anar a la reunió de joves astrònoms d'Asia Oriental (EAYAM2008) a Jiayuguan de Gansu. La companyia de viatges s'ha encarregat dels tràmits. Suposo que això encareix una mica el preu, però no m'he hagut de preocupar més que de reunir els documents que em demanaven i fer-me les fotos.

Qualsevol dia d'aquesta setmana em donaran els bitllets. Hi van uns quants estudiants des de Taiwan, de diverses universitats, i han fet la reserva conjuntament. Una estudiant m'ha estat ajudant en tot el procés, fent de connexió amb aquest grup de gent. Bastant més fàcil, perquè si no m'hauria fet un fart de rebre mails en xinès. Ara he de decidir quants diners canvio. Per atreure a més gent a la reunió, l'organització ho paga tot, però sempre hi ha alguna despesa extra.

Ja veurem com anirà. Encara he de preparar la xerrada que hi he de donar, cosa que no hauria de ser gaire difícil. He de preparar la camèra de fotos també per l'eclipsi solar total del dia 1 d'agost. Aquesta és la raó veritable del meu viatge... però no ho digueu a ningú.

2 comentaris:

fEl! ha dit...

A la Xina? El Kuomintang compleix la seva promesa i torna a prendre el continent! :-)))

Renoi, sí que tens coses a la vista...

Unknown ha dit...

Sí, però com els espies vegin aquests missatges, segur que no em deixen entrar :P