05 de juliol 2008

Loteria als tickets de la compra

Els primers dies que vaig estar per Taiwan, cada cop que comprava alguna cosa, m'insistien que agafés el ticket de la compra. Bé, per tot el món et donen el ticket i tu l'agafes, però aquí em va semblar una mica estrany, fins que em van explicar que hi ha una espècie de loteria bimensual on el número premiat cal comparar-lo amb els números que trobes a la part superior dels tickets de compra, i que ja deuen venir així, suposo. Segons la quantitat de números que has encertat, començant pel final, tens més o menys premi.

Em van dir que això formava part d'un programa del govern per lluitar contra el frau, pirateria i suposo evasió d'impostos, perquè així fan que la gent demani els tickets, el format dels quals està fet pel govern. Al revers et diu que per saber el número premiat corresponent als mesos del ticket has d'anar a una pàgina web determinada. Un dia hi vaig anar per curiositat, però estava tot en xinès. Així que o pregunto a algú o mai no sabré quina és la sort dels meus tickets. O potser he de buscar millor. De totes maneres, pot ser una bogeria semblant a la de la grossa de Nadal, per trobar algun número que tingui premi.


Per mal costum, els he estat desant, però ja els podria llençar, perquè la veritat és que poques coses puc entendre-hi.

ps: he buscat millor i he trobat una plana en anglès. Segueix participant!