22 de maig 2008

Burocràcia

És una paraula terrible i és el que m'he trobat avui. Les bones notícies són que torno a tenir el meu passaport i ja tinc el visat de resident. Això vol dir que no cal que torni a Barcelona abans de temps.



Amb el visat en ordre, tens quinze dies per demanar el que ells anomenen el Certificat de Resident Estranger (ARC). Hi he anat a continuació, caminant sota un Sol de justícia. M'he hagut d'esperar uns 20 minutets, mentres intentava entendre números llargs en xinès. Cap problema, cap problema, paga NTD1000, passa a recollir-lo el ... 23 de juny!. Eh?. Sí, perdona, és que ens n'hem quedat sense. Com et pots quedar sense carnets?!

Aquestes són les notícies dolentes, perquè fins que no tingui l'ARC, no puc obrir un compte bancari, ni fer cap tràmit una mica estrany, m'hauran de pagar el primer sou en metàl·lic i hauré de pagar en metàl·lic també el lloguer. Un festival. Res, seguim en la vida estranya.

1 comentari:

fEl! ha dit...

Resident Alien!
Spacehog, quins records...

I've been dancing with Mr Broooown (a seques), he'd been knockin', won't leave me alone (til I finish the goddam job)...