14 de maig 2008

Interruptors i altre coses

Canviar de país representa que algunes coses en les que segurament no ens hi fixem gaire, canvien radicalment. Sempre m'ha fascinat com canvien els interruptors, els lavabos, les portes, les claus, les dutxes, coses d'aquestes tan normals. I com un es troba, de vegades, perplexe sense saber què fer-ne.

Tot just arribar a Taiwan, vaig trobar que moltes coses estan fetes a l'americana. No només el voltatge del corrent o el tipus d'endolls, sinó algunes aixetes, dispensadors de paper, etc. Fàcil.

Una cosa que m'ha sorprés són els interruptors que quan estan apagats, tenen un llumet encès

molt bona idea, però no sé quantes vegades m'he equivocat pensant que és a l'inrevès.

Ara bé, no sé per què tantes portes tanquen girant la clau cap a l'esquerra. Me n'havia trobat alguna a Columbus (crec que la porta del meu despatx vell era així), però aquí sembla ser bastant més abundant. És clar, no pot faltar la barreja d'estils. La porta del meu despatx té dues claus: una tanca cap a un costat i l'altra cap al contrari. Anirà bé per la memòria.

2 comentaris:

agarsan69 ha dit...

A mi tb em fascinen aquests petits canvis d'un país a un altre, d coses tan simples com les q esmentes. El primer q vam haver d fer quan vam anar a nyc va ser comprar un transformador per poder endollar coses. L'aparell va durar mig dia pq l'eva hi va endollar l'assecador i es va cremar... En vam tornar a comprar un altre, més barat, en uns coreans (on si no?!), i l'eva es va deixar assecar els cabells a l'aire, hehe!

Jordi ha dit...

A mi m'apassionen els waters! Als USA quasi se'm traguen de lo grans que són.
I les aixetes quan no saps ni com s'obren,,,